Gmail Sponsored Promotions (GSP) – Gmail oglasi

GSP predstavlja relativno novu vrstu Google oglasa baziranu na aktivnostima na Gmail-u. Naime Google anonimno prolazi kroz inbokse Gmail korisnika uočavajući ključne reči na koje bidujete. Ako postoji podudaranje, Vaš oglas dobija mogućnost da se prikaže u inboksima korisnika kod kojih se desilo poklapanje.

Prednost Gmail oglasa jeste u tome što možete targetirati biznise koji imaju istu ciljnu grupu kao i Vi, ali Vam nisu konkurencija.

Primer: Vlasnik cvećare bi mogao targetirati posetioce sajtova koji se bave planiranjem venčanja, jer su i budući mladenci njegova potencijalna ciljna grupa.

Takođe su dostupne i sve ostale opcije targetiranja kao i kod GDN-a.

Ono što je korisno, jesu 4 vrste templejta koje ova vrsta oglasa nudi:

  • template koji podrazumeva samo jednu sliku;
  • template za jednu promociju;
  • template za više proizvoda;
  • opcija za custom HTML.

Prednosti Gmail oglasa:

  • Mogućnost targetiranja relevantnih lokacija i jezika
  • Mogućnost prikazivanja oglasa na svim uređajima
  • Mogućnost praćenja i optimizovanja kampanje prema konverzijama
  • Efektivni formati oglasa prilagođeni Gmail-u
  • Plaćanje po kliku
  • Visoke performance
  • Templejtovi koji su laki za upotrebu
  • Oglasi se automatski prilagođavaju mobilnim telefonima

(*44% mejlova se otvori preko mobilnog telefona)

Kako merimo uspešnost Gmail oglasa:

Nakon pročitanog oglasa, beleži se broj sačuvanih mejlova u inboks, broj prosleđivanja kao i broj poseta sajtu klikom na “Call to action” ili na samu sliku.

Saveti pri kreiranju Gmail oglasa:

  • Neka Vaša poruka bude čitka i jasna, a “Call to action” direktan
  • Naglasite specijalne ponude i popuste
  • Obratite pažnju na boje
  • Neka odredišna stranica bude relevantna
  • Isključite sopstveni domen iz targetiranja
  • Koristite podešavanje mobilnih bidova
  • Promenite kreativu oglasa jednom mesečno
  • Testirajte

autor: Sanja Ristić

Pošaljite Besplatan Upit