Ljudi ignorišu dizajn koji ignoriše ljude

Moje vreme za odmor je došlo. Novac je tu, društvo je tu, ali gde ćemo da idemo?

I tako ja odlučim da se bacim u potragu za letovanjem iz snova. Posetila sam hiljadu sajtova. Milion agencija nudi slične ili iste aranžmane i tada sam shvatila da mi je dosta vremena proletelo, a ja i dalje tragam za svojom destinacijom. Sve je nekako isto, isto, isto. Ljudi, sezona odmora još uvek traje! Istaknite se! Istaknite svoju ponudu!

Šta je ono što me je na kraju zadržalo na jednom sajtu duže nego na predhodnom i zašto ću odlučiti da putujem baš sa tom agencijom, ako ponudu ostavimo sa strane s obzirom na to da svi nude donekle isti plan i program? DIZAJN, JEDNOSTAVNOST, PREGLEDNOST!

Dizajn je taj koji će vas zadržati na jednom mestu. Sajt treba da se sastoji od boja koje su dobro ukomponovane, od sadržaja koji je jasan i precizan i od kratkih i konkretnih informacija.

Takođe je neophodno da su važne sekcije sajta u prvom planu i da je vaš sajt povezan sa Facebook stranicom i ostalim društvenim mrežama na kojima imate nalog, da bi potencijalni klijenti mogli lako da vas nađu.

Sajtovi sa zvučnim efektima i različitim animacijama mogu da opterete potencijalne klijente bespotrebnim sadržajem, to treba izbegavati!

Mnogo je agencija i mnogo ponuda, a vi morate da pronađete način da se izdvojite iz mora kopija koje su oko vas. Pored dizajna, naravno da postoji još bitnih stvari koje su potrebne kako biste stekli lojalnost svojih kupaca! Prva stvar koju oni vide i koja na njih ostavlja snažan utisak je dizajn. Dobar dizajn donosi dobar rezultat.

Za dobar sajt vam nije potrebno čitavo bogatstvo, ali i ne može da ga uradi bilo ko. Birajte pažljivo.

21. vek je. Sva vaša konkurencija već ima profil na društvenim mrežama! Šta vi čekate?

Prvo što ću uraditi kada želim da saznam više o proizvodu ili usluzi, potražiću na Facebooku, kao i 95% ljudi na svetu. Važno je da se vaša ponuda nađe na društvenim mrežama. To je prvi kontakt koji vaš klijent ostvaruje sa vama, a taj prvi utisak je bitan, jer nećete dva puta imati šansu za njega. Potrudite se da bude snažan i upečatiljiv.

Takođe i logo je veoma bitan faktor za prepoznavanje. Mekdonalds, Starbaks, Mercedes, Koka Kola... I dok čitate ove svetski poznate brendove, vi zamišljate njihov logo.

Logo takođe treba da bude jednostavan. To može biti i samo ime vaše firme ili početno slovo, ali ako je dizajn dobar, vaš logo će ostati zapamćen.

Svako od nas voli da je ono što kupuje „lepo na oko“ i zašto onda da se ne odlučim za agenciju koja je uložila i trud i kreativu pored ponude koju pruža?

Ako ste spremni da iskočite iz svoje zone komfora, da nađete način kako da vaši potencijalni klijenti obrate pažnju na vas, budite spremni da promenite način na koji poslujete. Ako stvari uvek radite na isti način, nemojte očekivati drugačije rezultate.

Nekoliko stvari koje su preovladale u mojoj odluci su sigurno bile dobar dizajn sajta i koristan sadržaj Facebook stranice. Zato se potrudite da vaš online nastup bude upečatljiv i drugačiji od drugih. 

autor: Marija Mandrapa

Pošaljite Besplatan Upit