CreITive digitalni partner mt:s Noći Reklamoždera

Agencija Creitive sa ponosom ističe saradnju sa jednom od najvećih marketinških manifestacija, mt:s Noći Reklamoždera. Već drugu godinu za redom je, na obostrano zadovoljstvo, CreITive oficijalni digitalni partner događaja zadužen za njegov celokupni online nastup.

 

Konferencija za štampu povodom Mts Noći Reklamoždera održana je 09. decembra u Supermarket Concept Store-u. Petnaesta po redu Noć reklamoždera zakazana je za 20. decembar u Sava Centru, a tema događaja je "Beograd, grad kreativnosti i sjajnih ideja". Publika će moći da uživa u reklamama iz programa Jean Marie Boursicot-a, koji je vlasnik najveće reklamoteke na svetu, JMB.

Online glasanje za najbolju od 33 ponuđene reklame je završeno, a na konferenciji je saopšteno kojih 10 reklama su ušle u najuži izbor - Najlepše želje, Doncafe, Telekom Srbija, DIS, Chipsy, OTP Banka, Air Serbia, Guarana, Idea i Grand Aroma, od kojih su neke i puštene na samoj konferenciji.

Organizatori su posebnu zahvalnost izrazili pokroviteljima manifestacije mt:s, Chipsy, Doncafe, Frikom i Uniqua. Takođe je najavljeno da će 10. decembra Masel Group, partner Noći Reklamoždera, deliti srećnim putnicima ulaznice za događaj u trolejbusima koji kreću sa Studentskog trga.

Na Facebook stranici Noći Reklamoždera aktuelan je kviz gde se takođe mogu osvojiti ulaznice, a o tome i o video konkursu "Nastavak naj reklame" govorio je Nemanja Timotijević, ispred agencije CreITive.

Poseban akcenat stavljen je na saradnju sa Turističkom Organizacijom Beograda, čiji je predstavnik Miodrag Popović govorio na konferenciji o istoriji događaja i samog oglašavanja, a prisutni su imali priliku da premijerno vide najavu nove kampanje organizacije.

Pošaljite Besplatan Upit